Ställningsbyggare
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Blandade bilder på olika jobb och annat,,

Gå ner

Blandade bilder på olika jobb och annat,, Empty Blandade bilder på olika jobb och annat,,

Inlägg  ICEMAN ons 12 mar - 20:44

Blandade bilder på olika jobb och annat,, 100-0010
En viss sort av typ som man kan göra en bedömning på hållfastighet av ett bygge på .. Alla sätt är bra utom de dåliga ju. Tommy Ohlssons bygge.. Ta din bil för att se om det håller om du är osäker,,

Blandade bilder på olika jobb och annat,, Im000030

Här är ett annat sätt att provbelasta något med .. belastade klättraren med 970kg längst ut på utbygget och
fick bara en liten vippsänkning av plattformen på ca 4,5cm.. och då skall man ju tänka på att masten ej är ankrad..
Hade på två st baskrar med 1,6 ERB på den, Fick inte låna Johans bil så det fick duga. scratch
Blandade bilder på olika jobb och annat,, Im000020
Rullställning nere på Dockporten, Bygga av mig(Juha) och Hasse brasse,, 16,5 meter hög,, ett bygge till PEAB..

Blandade bilder på olika jobb och annat,, Limham10
Limhamn kyrka,, ett bygge av herr Larsen,, SNYGGT Å SNABBT..


Senast ändrad av juha den tor 13 mar - 14:02, ändrad totalt 4 gånger
ICEMAN
ICEMAN
Siteansvarig

Namn : juha (ICEMAN)sorrela
Antal inlägg : 144
Ålder : 54
Företag : hemma man . jobbar för HEAB När jag kan..
Ort : löberöd/skåne
Registration date : 08-01-25

http://www.stallningsbygge.se

Till överst på sidan Gå ner

Blandade bilder på olika jobb och annat,, Empty Sv: Blandade bilder på olika jobb och annat,,

Inlägg  ICEMAN tor 13 mar - 13:40

axans skrev:Herr Larsen Snabb och galen men han har ju gått i rätt skola Very Happy .
Kan jag få en kudde till

Så sant som sagt det du.. Galen får du själv stå för ,, Men snabb och duktig skulle nog jag säga i alla fall..


kudde hur dags sitter du på netet då??? sitter du i smyg och porrsurfar när alla andra har gått och lagt sig va??
? cheers
ICEMAN
ICEMAN
Siteansvarig

Namn : juha (ICEMAN)sorrela
Antal inlägg : 144
Ålder : 54
Företag : hemma man . jobbar för HEAB När jag kan..
Ort : löberöd/skåne
Registration date : 08-01-25

http://www.stallningsbygge.se

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet