Ställningsbyggare
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige

2 posters

Gå ner

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige Empty Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige

Inlägg  ICEMAN tis 2 jun - 22:11

tog lite bilder av ett bygge som pågår i Bergeforsen strax utan för Timrå,,,

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige 10388002


Fredrik Groth är en väldigt duktig montör från en firma från trakten,, fast han ser sjukt skrämmande ut så e det en liten teddy björn inom bords ju ...

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige 37151706

in täckt golv.... midsommar festen kanske kan hållas här ju ,,, ser fint ut i alla fall

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige 92890417

Alla planerar på vad de skall göra här näst,,, det e så det funkar ju ha ha ,,, sitta på röven och låta andra jobbe.....
Nej lite skoj bara .. det är väldigt bra grabbar som är här och jobbar....

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige 73894029

Peter funderar lite på hur det skall se ut vidare fram över ,, för övrigt en extremt kompitent montör vill jag låva.....

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige 91869773

En liten vy över bron.. det är rätt så maffigt när allt står uppe sen tycker jag .. blir många pinnar på den ju .

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige 65485502

Stig in action .... här har vi tid att tvätta bilen på arbets tid med ju ha ha ,, fint skall det vara ,,,

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige 45332081

In plastningen av ställningen kan man ju med stolthet säga att LL Ställningar har gjort,,,, så skall det se ut ju ... fint som bara den ....

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige 19043445

Ja ni ser ju själva hur fint det ser ut ju . om än med like reklam för Groth ju..... ni skall tro att hela byn undra vad det betydde ju ha ha ha ,,,

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige 37129851

Nicke med C en grabb från LL Ställningar för övrigt, står och posar lite utan för grill kojan ... grill kväll .väldigt fin omgivning för övrigt ,som jag som en skåning ej är van vid att se ju .. fan det finns ju annat än jord högar ju ,här i våran värd visst.. fan jag som trodde att berg bara fanns på film ju ,,,, lurad av hollywood igen ju ... finns mycket av vårat fina land att se visst.....

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige 73840482

Mika och Lembit myser te en öl i stug värmen...

tackar för en väldigt trevlig grill kväll ... go mat och trevligt sällskap.

sånnt upp skattas ..


Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige Im000001

Och så måste man ju så klart fira Svenska flaggans dag med ju ,,, Lite kalas efter lördagens arbete. micke håller med stolthet i våran svenska fana..

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige Im000003

tog en bild från andra sidan bäcken, ser lite mera helhet av bygget.. är ju en hel del kg i bygg material på det .
nu är det i alla fall upp bottnat så långt det skall byggas detta året. nästa halva skall byggas nästa år. .


Väst kust målarna har jobbet med att blästa och måla bron sedan,,, väldigt bra grabbar som är här. fått mycket hjälp av dom..

väg bron som är vid sidan av skall med renoveras . bara hängställning på den .. nästan 300 meter lär det bli. kanske en liten utmaning för den firman som får det bygget ju ..
ICEMAN
ICEMAN
Siteansvarig

Namn : juha (ICEMAN)sorrela
Antal inlägg : 144
Ålder : 54
Företag : hemma man . jobbar för HEAB När jag kan..
Ort : löberöd/skåne
Registration date : 08-01-25

http://www.stallningsbygge.se

Till överst på sidan Gå ner

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige Empty Sv: Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige

Inlägg  Berra mån 19 apr - 21:41

Tyckte grothen såg litte tjock ut,han åt väll rå laxen mens han jobba där:)
Berra
Berra

Antal inlägg : 2
Registration date : 10-04-19

Till överst på sidan Gå ner

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige Empty Sv: Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige

Inlägg  ICEMAN tor 6 maj - 19:56

ja den grabben äter la allt han kommer över skulla jag tro he he he .. får kedja fast smörgåsen i hand fan.
passar på att välkomna dig till min sida. jätte kul med nytt folk ju..
ICEMAN
ICEMAN
Siteansvarig

Namn : juha (ICEMAN)sorrela
Antal inlägg : 144
Ålder : 54
Företag : hemma man . jobbar för HEAB När jag kan..
Ort : löberöd/skåne
Registration date : 08-01-25

http://www.stallningsbygge.se

Till överst på sidan Gå ner

Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige Empty Sv: Bergeforsen. bro bygge i norra mellan sverige

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet